“Met Ward reisde ik in februari mee naar Toscane: het heuvellandschap daar blijft fascinerend. Terug thuis verwerkte ik de indrukken die ik opdeed in een schilderij: zo ben je blijvend op reis!”
Kees Warmoeskerken,
“Eindeloos wandelen in het weidse landschap van de duinen bij Domburg. De leegte, de ruimte en het wonderlijke licht dat Mondriaan zo treffend heeft vastgelegd: ze maken Domburg tot een prachtbestemming!”
Irene Weug,
“Vlak voordat de coronacrisis uitbrak, mocht ik nog een groep rondleiden in Florence. Vaste prik bij een bezoek aan deze stad: een avondwandeling naar de Piazzale Michelangelo met uitzicht op de koepel van de Dom: altijd een magisch succes!”
Ward Warmoeskerken,
“Liefst zou ik nu naar Engeland reizen, voor een cream tea in de tuin van een tearoom in Kent. Met dametjes in gebloemde japonnen, die samen de plaatselijke nieuwtjes doornemen.”
Emmy Warmoeskerken,
“Uit Bangkok bracht een kennis prachtige stoffen voor me mee. Ik maakte er een tuniek van, gebaseerd op de folklore van Thailand. Zo droom ik weg en reis in gedachten naar een land dat ik nog niet ken…”
Ward Warmoeskerken,

G A   J E   M E E   O P   R E I S ?!

neem vrijblijvend contact op om je reisplannen te bespreken

,